Alla inlägg den 16 april 2009

Av Arga Rut - 16 april 2009 19:20

Folk som åker kommunala färdmedel kan lukta väldigt illa ..... det finns deodoranter vill jag tala om och ibland säljs de på rea KÖP dem då så att medtrafikanterna slipper lida !


Hepp

Av Arga Rut - 16 april 2009 06:49

Hej svejs .... känner mig som ett ursketet äpple men skall gå till jobbet, är ju ledig imorgon + att jag måste prata om mitt schema .... blev lite mycket helgpass.


Fick ett samtal på jobbet igår och det jag fick höra när jag svarade var "Jag skall kasta en koskit på dig" jaha sa jag och trodde att det skulle komma mer spydigheter men nej personen hade lagt på så då gjorde jag detsamma.

Alltså att folk kan bli tillfredställda av att göra sådana saker men jag måste medge att såna samtal på någotvis förgyller ens vardag *asg*.


Ska ta mig en kopp kaffe nu och försöka vakna till liv!


Kram



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards