Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Listar lite

Av Arga Rut - 27 april 2009 22:44

1. Hur gammal är du om fem år? 42
2. Vem var den sista du träffade? Kollegorna

3. Hur lång är du? 176 cm
4. Vilken var den senaste film du såg? Two weeks notice
5. Vem ringde du senast? Kollegan som inte svarade
6. Ditt senaste sms och till vem? "orka", till dottern
7. Vad är helgens planer? Bara vara
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade
10. När såg du senast din mamma? Längesedan
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna

12. När vaknade du idag? 08.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Jajamensan
14. Vilken är din favoritplats? soffan
15. Vilken plats föredrar du minst? Duschen på morgonen, det är kallt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Den som det visste
17. Vad skrämde dig som barn? Inte mycket
18. Vem fick dig att skratta senast? Hmmmm
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har båda delarna
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Underbrallor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Både och
27. Vilken är din favoritglass? B&J
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Jajamensan
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Jämt
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? De jag har räcker
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite ungerska, lite isländska sen är jag en rackare på att tala baklänges när jag är onykter =o)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det jag vill ha
42. Äger du dyra smycken? Ja
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En salt godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv ha ha ha

46. Välj ett ärr på din kropp? Hakan
47. Vad har du för ringsignal? Ja du .....
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja!
49. Flirtar du mycket? Nej du den tiden är över
50. Vart togs din profilbild? Vilken profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag blev tvungen så skulle jag nog fixa det

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Vilken av dem ... läser ju massor
54. Läser du dagstidningen? Metro
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Det händer men det är lite trångt ha ha ha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kan jag inte skriva här
59. När var du i kyrkan senast? När min far gifte sig
60. Vilka personer utmanar du: Alla som läser bloggen


Med detta säger jag natti natti och sov gott!



 
 
Linda

Linda

27 april 2009 22:59

Vilken lång, men lite rolig lista :)
Den där ska jag nog göra imorgon.

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Arga Rut - 15 oktober 2010 22:21

Min lediga dag skulle tillbringas med att sova, slappa, läsa, bara vara, äta, sova lite till osv ..... Tror ni att det blev så ?? Nej självklart inte!!   Klockan 10 imorse ringer hemtelefonen, notera att jag har hemligt nr så jag tror ju att de...

Av Arga Rut - 6 oktober 2010 20:41

... det är ungefär 1000 år sedan man skrev här men livet kommer lixom ivägen hela tiden! Man jobbar och står i och när man inte jobbar sitter man som ett ursketet äpple i soffan och orkar inte göra något.   Kommer så småningom skriva ett inl...

Av Arga Rut - 22 juli 2010 06:24

Då skall jag strax börja jobba, det är bara idag, imorgon samt övermorgon kvar .... sen SEMESTER! Sitter ju inte och gråter över det direkt *asg*!   Vi kommer att åka iväg en sväng första veckan, hem och mellanlanda lite sedan åka iväg till ett a...

Av Arga Rut - 21 juli 2010 22:28

Jag är en person med många åsikter men jag stöttar inte ut alla till höger och vänster. Alla i världen ser olika ut, tack gode gud för det .... När jag var yngre (kmt) yngre var jag extremt smal och fick alltid höra det och fick givetvis världens ko...

Av Arga Rut - 7 juli 2010 22:01

Sitter här och lyssnar på musik och njuter av att jag är ledig i morgon. Ska bara nyss med familjen och förhoppningsvis öppna nått litet paket eller kanske två. Saknar min farfar, morfar och farmor men så är det varje år när jag fyller år, det blir l...

Ovido - Quiz & Flashcards